Změřte si rychlost připojení

SPEEDMETER CESNET.CZ

SPEEDTEST NET

IPTV - televize přes Internet

IPTV - televize přímo do počítače, tabletu, telefonu...

Služba sledovanitv.cz přináší televizi přímo do Vašeho počítače. Při jejím využívání získáte do domácnosti další příjem televizních programů. Sledování seriálu a sportovního přenosu současně tak již nebude žádný problém.

Pro vyzkoušení služby pokračujte zde.

Pokud máte zájem o sledování TV po vypršení zkušebního provozu, kontaktujte nás v pracovní době na čísle 475503061.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Evidenci tržeb - EET ve 2. fázi podléhají tržby z maloobchodu - prodej zboží.

Úřední hodiny

Pondělí 7:00 - 15:00
Úterý 7:00 - 15:00
Středa 7:00 - 15:00
Čtvrtek 7:00 - 15:00
Pátek 7:00 - 14:00

Servis Internet

Pohotovostní telefon
472 714 288
slouží pro nahlášení poruchy připojení k Internetu
v pracovní dny
od 15:30 do 19:00
ve dnech pracovního volna
od 8:00 do 19:00

Kontakty

Telefon : 475 503 061
Telefon : 472 714 288
Telefon : 472 714 289
GSM : 777 742 111
Fax : 475 503 069
E-mail : sekretariat@dozimont.cz
HiPath 3000 V8 Tisk
Telekomunikační technika

IP komunikační systém pro malé a střední podniky

HiPath 3000 V8 je IP konvergovaný systém pro malé a střední podniky. Nabízí prověřenou distribuovanou komunikační infrastrukturu a kombinuje spolehlivost hlasových systémů s výhodami komunikace založené na IP protokolu. Všechny varianty výstavby: HiPath 33x0, 35x0 a HiPath 3800 je možné povýšit na V8 a celou paletu funkcí jednoduše nabídnout nejen novým ale i stávajícím zákazníkům. Jedná se především o funkce serveru OpenScape Office (OSO), který dále rozšiřuje komfortní telefonní funkce předchozích verzí HiPath 3000 o možnosti sjednocené komunikace, prezence, okamžitých zpráv (instant messaging) nebo integrace s MS Exchange a aplikací MS Outlook. OSO přináší nové kontaktní centrum plně využívající prezence a sjednocené komunikace.
Pro integraci hlasové, faxové komunikace a elektronické pošty se stávající datovou sítí jsou dostupné s OpenScape Office nové komunikační portály myPortal, myAttendant a myAgent. Funkce jsou navíc dostupné i pro analogové a digitální telefony. Pro efektivní spojení hlasové a datové komunikace jsou vybaveny IP telefony OpenStage integrovaným dvouportovým Ethernet přepínačem, což dovoluje připojit počítač i telefon k jedné Ethernet přípojce.
Systémy HiPath 3000V8 mohou být navzájem propojeny jak přes pevné digitální spoje, tak přes datové linky pomocí protokolu TCP/IP. Protokol Cornet IP umožňuje propojení IP komunikačních systémů HiPath 2000, 3000, 4000 a 5000 a tím nabízí rozsáhlé komunikační řešení pro podniky všech velikostí.
HiPath 3000 je připraven pro spolupráci s novými poskytovateli služeb prostřednictvím SIP protokolu nebo SIP telefony a klienty.

Vlastnosti

  • až 500 účastníků pro samostatný systém (max. 384 uživatelů OpenScape Office)
  • až do 1000 účastníků v síti
  • propojení systémů HiPath 2000/3000/4000 v IP i TDM síti
  • podpora IP protokolů Cornet IP a SIP (klient i provozovatel Internetové telefonie)
  • podpora duálních telefonů (WLAN/GSM)
  • koncová IP zařízení (optiPoint 410 / 420, optiPoint 150S, optiClient 130, OpenScape Personal Edition, WL2)
  • DECT bezdrátové telfony Gigaset
  • systémové digitální telefony (OpenStage T, optiPoint 500)
  • OSO: integrovaná práce s dostupností uživatelů (prezence)
  • OSO: sjednocená komunikace hlasu, faxu, el. pošty
  • OSO: okamžité zprávy (instant messaging)
  • OSO: propojení s MS Exchange a MS Outlook
  • OSO: kontaktní centrum založené na prezenci a sjednocené komunikaci

Aplikace

  • HiPath Manager C / Manager E - administrační nástroj pro správu systému
  • HiPath Cordless - bezšňůrové řešení se všemi komfortními funkcemi
  • bezdrátové WLAN řešení
  • HiPath Xpressions Compact / Entry Voice Mail - integrovaný systém hlasové pošty
  • HiPath ProCenter - výkonné multimediální řešení kontaktního centra
  • optiClient Attendant a BLF - pracoviště spojovatelky na PC
  • AccountiX Office - vyhodnocení a statistika hovorů
  • OSO: MyPortal - komunikační portál pro uživatele OpenScape Office
  • OSO: MyPortal for Outlook - komunikační portál integrovaný do MS Outlook
  • OSO: MyAttendant - portál spojovatelského pracoviště
  • OSO: MyAgent - komunikační portál pro agenty kontaktního centra OpenScape Office
  • OSO: webové rozhraní pro administraci OpenScape Office

Výhody

  • konvergované IP a TDM řešení s využitím stávající datové sítě
  • podpora otevřených protokolů
  • řešení sjednocené komunikace provázané s dostupností uživatelů (prezencí)
  • možnost využívat WLAN nebo mobilní sítě u duálních telefonů
  • zabezpečená komunikace pomocí IPSec a LWCA
  • bezdrátová síť WLAN a Cordless
  • komfortní komunikační funkce dostupné pro všechny uživatele, nezávisle na typu připojení
  • podpora pro vzdálené účastníky - Mobility Entry a Professional, služba jednoho čísla
  • centrální správa systému a aplikací
  • úspora nákladů na volání využitím Internetové telefonie

Soubory ke stažení