Změřte si rychlost připojení

SPEEDMETER CESNET.CZ

SPEEDTEST NET

IPTV - televize přes Internet

IPTV - televize přímo do počítače, tabletu, telefonu...

Služba sledovanitv.cz přináší televizi přímo do Vašeho počítače. Při jejím využívání získáte do domácnosti další příjem televizních programů. Sledování seriálu a sportovního přenosu současně tak již nebude žádný problém.

Pro vyzkoušení služby pokračujte zde.

Pokud máte zájem o sledování TV po vypršení zkušebního provozu, kontaktujte nás v pracovní době na čísle 475503061.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Evidenci tržeb - EET ve 2. fázi podléhají tržby z maloobchodu - prodej zboží.

Úřední hodiny

Pondělí 7:00 - 15:00
Úterý 7:00 - 15:00
Středa 7:00 - 15:00
Čtvrtek 7:00 - 15:00
Pátek 7:00 - 14:00

Servis Internet

Pohotovostní telefon
472 714 288
slouží pro nahlášení poruchy připojení k Internetu
v pracovní dny
od 15:30 do 19:00
ve dnech pracovního volna
od 8:00 do 19:00
Hlavní stránka Ústředny Siemens HiPath OpenScape Office MX V2

Kontakty

Telefon : 475 503 061
Telefon : 472 714 288
Telefon : 472 714 289
GSM : 777 742 111
Fax : 475 503 069
E-mail : sekretariat@dozimont.cz
HiPath OpenScape Office MX V2 Tisk
Telekomunikační technika

IP komunikační systém pro malé a střední podniky

OpenScape Office MX V2 (OSOMX) je integrovaný IP systém pro malé a střední podniky do 150 uživatelů. Kombinuje standardní hlasové funkce s IP telefonií a pro každého uživatele nabízí výhody sjednocené komunikace hlasu, faxu a elektronické pošty spolu s okamžitými zprávami (instant messaging). OSOMX obsahuje sadu aplikací OpenScape Office, které integrarují funkce sjednocené komunikace s dostupností jednotlivých uživatelů (prezence), konferencemi, nahráváním v přehledném rozhraní myPortal a myAttendant. Dále je možné integrovat uživatelské rozhraní OpenScape Office do programu MS Outlook.OpenScape Office MX V2 obsahuje také multimediální konferenční centrum, které kombinuje hlas, fax a e-mail. Zákazník si může na jedné straně vybrat typ komunikace a agenti kontaktního centra na druhé straně vše odbavují z jednotného prostředí aplikace myAgent.
Vedle komunikačních vlastností jsou v systému integrovány funkce směrovače, firewallu a rozhraní pro MS Exchange nebo adresářové databáze. Systém podporuje ISDN a analogová rozhraní modulárním rozšířením o karty s ISDN a analogovými rozhraními pro připojení jak interních poboček, tak i pro připojení do veřejné sítě.
Samozřejmostí je podpora SIP protokolu pro připojení k internetovým poskytovatelům nebo pro připojení SIP klientů.
Celý systém má jednoduše řešenou správu přes webové rozhraní s řadou připravených pomocných průvodců pro rychlé a jednoduché nastavení.

Vlastnosti

  • 10-150 IP uživatelů
  • sjednocená komunikace
  • multimediální kontaktní centrum
  • dostupnost (prezence)
  • okamžité zprávy (instant messaging)
  • integrovaná hlasová pošta
  • aplikace OpenScape Office
  • integrace s MS Exchange
  • konferenční služby
  • Linux - operační systém
  • QoS pro vysokou úroveň kvality hlasu
  • podpora IP protokolů SIP (klient i provozovatel Internetové telefonie) a CorNet IP
  • LAN přepínač, DSL router, VPN router, VPN klient
  • otevřené rozhraní s http protokolem
  • modulární výstavba - až tři systémové boxy
  • v každém boxu až 3 volitelné karty (S0, S2M, a/b)
  • rozhraní na základním modulu - 4 Gigabit LAN porty, WAN, DMZ, 2 x USB port
  • WLAN síť s připojením až pro 10 access pointů
  • podpora duálních telefonů (WLAN/GSM)
  • telefony a klienti (OpenStage HFA, optiPoint 410/420, WL2 professional, optiClient 130, OpenScap Personal Edition, optiPoint 150S, analogové telefony, DECT telefony)

Aplikace

  • myPortal - komunikační portál uživatelů
  • myPortal for Outlook - integrace komunikačního portálu do MS Outlook
  • myAttendant - komunikační portál spojovatelského pracoviště
  • myAgent - komunikační portál pro agenty, supervizory kontaktního centra
  • myReports - aplikace pro vlastní hlášení z kontaktního centra a jejich plánování
  • Fixed Mobile Convenience (Mobility Entry - jednotné využití pevných i mobilních sítí, WLAN, sdílení pracovišť)
  • webová aplikace pro správu systému
  • AccountiX, Allwin Plus - tarifikační programy

Výhody

  • čistě IP řešení na základě OS Linux
  • integrované řešení vše v jednom včetně kontaktního centra
  • škálování kapacity a modulární rozhraní systému
  • podpora otevřených protokolů
  • sjednocená komunikace s integrovanou prezence
  • propojení s MS Exchange a podnikovými adresáři
  • bezdrátová síť WLAN
  • podpora duálních telefonů (GSM/WLAN)
  • konferenční služby
  • podpora vzdálených účastníků - Mobility Entry, služba jednoho čísla
  • jednoduchá instalace a správa systému
  • úspora nákladů na volání využitím Internetové telefonie

Soubory ke stažení